Betaalmethoden

Betaalmogelijkheden:


Betalen kan met Ideal, Billink of door overschrijving per bank, hieronder vindt u meer informatie over deze betaalmogelijkheden.


iDeal
 

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.


Hoe werkt iDeal?
 

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd

Uitgebreide uitleg en informatie over iDeal kunt u vinden op de website van iDeal.


Overschrijving per bank

Indien u liever zelf per bank wilt betalen, dan kunt u dat als betaaloptie aangeven. U kunt na bestellen het bedrag overboeken naar NL49RABO0151239924 tnv SweetyCake.nl Na ontvangst van uw betaling worden de artikelen verzonden.

Hoe werkt Billink?

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, voert Billink een kredietcheck uit. Als die wordt geaccepteerd, wordt je bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per email. Na het kiezen voor Billink heb je twee weken de tijd om te wachten op je bestelling, voor je moet betalen. Zijn er problemen met de levering van je bestelling? Dan kun je contact opnemen met Billink voor 14 dagen uitstel. Zo heb je ruim de tijd om te besluiten of je tevreden bent met het door jou bestelde product. Je betaalt alleen voor wat je wil houden!
Wordt je aanvraag om met Billink te betalen afgewezen? Dan kun je altijd nog afrekenen met een andere beschikbare betaalmethode of je bestelling afbreken.

Vanaf 1 januari 2019 kun je een Billink bestelling alleen nog afhalen in de winkel op vertoon van de ID van de koper en met handtekening. 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »